Accor Key, czyli bezdotykowe meldowanie
Sieć hoteli należąca do grupy Accor Hotels wdrożyła nowe rozwiązanie technologiczne – „Accor Key”. Wydaje się ono w pełni odpowiadać na potrzeby gości i samej obsługi hotelowej. Tym bardziej teraz, gdy przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny jest priorytetem. Dzięki tej aplikacji, goście hotelowi mogą otwierać drzwi bez dotykania ich.
Jak to działa w praktyce?
Po przybyciu do hotelu gość dostanie wirtualny klucz w aplikacji Accor Key. Ten, pozwoli mu otwierać drzwi pokoju, sal konferencyjnych i wind bezdotykowo, za pomocą smartfona – informuje Accor w komunikacie. Po wymeldowaniu klucz zostanie automatycznie dezaktywowany.
Łatwa w obsłudze i praktyczna aplikacja usprawni proces meldunku – zapewnia dyrektor techniczny w Accorze Floor Bleeker.
Celem wdrożenia cyfrowego klucza „Accor Key” jest dostarczenie klientom innowacyjnego rozwiązania przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa. Zastąpi to, obowiązującą już od dłuższego czasu kartę – klucz. Ten przemyślany i wręcz szyty na miarę współczesnych czasów, projekt, realizowany jest we współpracy z firmą technologiczną STAYmyway. Tym bardziej, że przemawiają za tym konkretne liczby. Z badań przeprowadzonych przez Deloitte wynika, że 60 % podróżnych chętniej zatrzyma się w hotelu, który umożliwia bezdotykowe zameldowanie i możliwość używania smartfona jako klucza do pokoju. Zaś 16 % ankietowanych stwierdziło, że to wręcz konieczność.
Forma cyfrowych kluczy ma docelowo obowiązywać we wszystkich obiektach Accor Hotels.