Nowy program PartnerPlusBenefit
Lufthansa Group wprowadziła zmiany w programie PartnerPlusBenefit, aby był jeszcze lepiej dopasowany do potrzeb pasażerów. W ramach tych zmian wprowadzono wiele udoskonaleń.
Co dokładnie zmieni się w programie?
- Nowy system zbierania punktów
Uproszczony jest proces naliczania, by był bardziej zrozumiały. W przyszłości punkty Benefit będą połączone z ceną biletu. Na przykład, jeśli bilet kosztuje 500 € (w tym opłaty nakładane przez linię lotniczą), wystarczy pomnożyć to razy współczynnik.
- Posiadane punkty Benefit
Przeliczając punkty Benefit, dostosowana jest również wartość każdej nagrody, aby odzwierciedlały nowy sposób naliczania punktów. Posiadane punkty Benefit zachowają swoją wartość i zostaną dostosowane do nowego sposobu naliczania punktów. Wraz z tą aktualizacją obecna pula posiadanych punktów się zwiększy, a zaktualizowane punkty Benefit będą ponownie ważne przez trzy lata.
- Punkty naliczane już po tygodniu
Wraz z aktualizacją programu punkty Benefit będą dostępne dużo szybciej. Lufthansa Group zmieniła bazę wykorzystywaną do przeliczania punktów, więc punkty Benefit będą dostępne już tydzień po ostatnim rejsie. Dotyczy to wszystkich rejsów linii lotniczych należących do Lufthansa Group. W przypadku podróży z partnerami LHG, punkty Benefit będą dostępne od sześciu do ośmiu tygodni po rejsie.
- Nagrody w Worldshop
Sklep Benefit Worldshop przestanie istnieć w obecnej formie. Przekształci się w Miles & More Worldshop – który będzie oferował większy wybór nagród. W ramach zmian wartość punktów Benefit i mil premiowych zostanie ujednolicona.
- Łatwe zarządzanie programem
Firmy posiadające biura w różnych krajach mogą teraz podpisać jedną umowę PartnerPlusBenefit dla wszystkich swoich filii. Punkty Benefit zebrane przez spółki zależne, bez względu na kraj zakupienia biletu, mogą zostać naliczone na wspólne konto firmowe.
Wraz ze zmianą programu PartnerPlusBenefit zostanie zmniejszona liczba wersji językowych. Strony programu PartnerPlusBenefit będą dostępne w nastepujących językach: angielski, hiszpański, niemiecki, włoski, francuski, portugalski (brazylijski), japoński, koreański i chiński. Jeżeli wcześniej został wybrany inny język, automatycznie zostanie przypisany angielski.
Więcej informacji w Biurze Obsługi Klienta.