Zawsze w kontakcie dzięki ofercie SWISS Connect

Chciałbyś wysłać istotną wiadomość podczas swojej podróży samolotem? Teraz to możliwe dzięki nowej, bezpłatnej usłudze linii lotniczej SWISS. Możesz pozostać w kontakcie, korzystając z popularnych aplikacji do komunikacji tekstowej, takich jak WhatsApp, Facebook Messenger czy Telegram, nawet podczas długodystansowych lotów, niezależnie od klasy podróży.

Aby skorzystać z tej nowej oferty SWISS Connect, wystarczy połączyć się z internetem na pokładzie i wybrać bezpłatny pakiet wiadomości na swoim smartfonie, tablecie lub laptopie. To proste!

Jeśli potrzebujesz dostępu do Internetu, korzystania z poczty e-mail lub mediów społecznościowych, możesz zakupić dostęp za 25 CHF na 4 godziny („Wi-Fi 4 Hours”) lub 35 CHF na cały lot („Wi-Fi Premium”). Pasażerowie klasy pierwszej oraz członkowie HON Circle mają nielimitowany dostęp za darmo przez cały lot.

Zarówno bezpłatny dostęp, jak i dodatkowe pakiety „Wi-Fi 4 Hours” i „Wi-Fi Premium” oferują nielimitowany transfer danych, co oznacza, że nawet treści o dużej ilości danych można spokojnie przeglądać.

Wszyscy pasażerowie mogą odczytywać cyfrowy magazyn SWISS na swoich urządzeniach w dowolnym momencie, nawet bez dostępu do Internetu. Co więcej, podróżujący mogą zarejestrować się do usług „Travel ID” i „Miles & More”, co ułatwi im dostęp do Internetu w przyszłości i umożliwi korzystanie z wielu korzyści podczas podróży.

Oprócz SWISS, inne linie lotnicze w grupie Lufthansa także oferują atrakcyjne usługi internetowe, które utrzymują podróżnych w kontakcie, nawet nad chmurami.

Na blogu więcej informacji z branży turystycznej. Bilety lotnicze do nabycia za naszym pośrednictwem: www.bluesky.pl

Photo by Martin Jørgensen on Unsplash

Dodaj komentarz