180 tras w siatce Ryanair. Dokąd polecimy?
Według aktualnych założeń, Ryanair ma wznowić pierwsze rejsy z Polski na przełomie czerwca i lipca. A lista kierunków jest długa, bo liczy aż 180 tras. Dokąd polecimy?
Pierwsze rejsy krajowe już się odbyły.
W dniu dzisiejszym loty na terenie Polski zostały już zrealizowane. Jednak my wciąż czekamy z niecierpliwością na wznowienie połączeń międzynarodowych. Przypomnijmy, że obecny zakaz obowiązuje do 6 czerwca. Nieoficjalnie przyjmuje się, że przełom nastąpi 1 lipca. Branżowy serwis Routes Online opublikował w miniony piątek zestawienie połączeń z Polski. Ambitny plan przewoźnika potrafi przyprawić o zawrót głowy. Oto lista destynacji:
Bydgoszcz – Birmingham (od 2 lipca 2 loty tygodniowo)
Bydgoszcz – Edynburg (od 2 sierpnia 2 loty tygodniowo)
Bydgoszcz – Londyn Luton (od 2 sierpnial 2 loty tygodniowo)
Bydgoszcz – Londyn Stansted (od 1 lipca, 3 loty tygodniowo – od 2 sierpnia – 5 lotów tygodniowo)
Gdańsk – Alicante (od 2 lipca, 1 lot tygodniowo)
Gdańsk – Ateny (od 7 lipca, 1 lot tygodniowo)
Gdańsk – Belfast International (od 4 lipca, 2 loty tygodniowo)
Gdańsk – Birmingham (od 2 lipca, 2 loty tygodniowo)
Gdańsk – Bristol (od 4 lipca, 2 loty tygodniowo)
Gdańsk – Burgas (od 4 lipca, 1 lot tygodniowo)
Gdańsk – Cork (od 5 lipca, 1 lot tygodniowo, od 5 sierpnia – 2 razy w tygodniu)
Gdańsk – Dublin (od 3 lipca 2 loty tygodniowo, od 5 sierpnia – 3 tygodniowo)
Gdańsk – Edynburg (od 4 lipca 2 razy w tygodniu, od 6 lipca 3 razy w tygodniu)
Gdańsk – Goteborg (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Gdańsk – Hamburg (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Gdańsk – Kalamata (od 4 lipca 1 lot w tygodniu)
Gdańsk – Kijów Boryspol (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Gdańsk – Leeds/Bradford (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Gdańsk – Londyn Stansted (od 3 lipca 3 razy w tygodniu, od 4 sierpnia 5 razy w tygodniu)
Gdańsk – Malta (od 1 lipca 1 lot w tygodniu)
Gdańsk – Manchester (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Gdańsk – Mediolan Bergamo (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Gdańsk – Newcastle (od 3 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Gdańsk – Odessa (od 4 lipca 2 loty w tygodniu)
Gdańsk – Piza (od 3 lipca 2 loty w tygodniu)
Gdańsk – Sandefjord (od 1 lipca 3 razy w tygodniu, od 3 sierpnia 4 razy w tygodniu)
Gdansk – Sztokholm Skavsta (od 2 lipca 3 razy w tygodniu, od 2 sierpnia 4 razy w tygodniu)
Katowice – Alghero (od 4 lipca 1 raz w tygodniu)
Katowice – Ateny (od 5 lipca 1 raz w tygodniu)
Katowice – Birmingham (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Katowice – Burgas (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Katowice – Katania (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Katowice – Cork (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Katowice – Dortmund (od 2 lipca 4 razy w tygodniu, od 1 sierpnia 6 razy w tygodniu)
Katowice – Dublin (od 2 lipca 2 razy w tygodniu, od 4 sierpnia 3 razy w tygodniu)
Katowice – Edynburg (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Katowice – Kijów Boryspol (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Katowice – Londyn Stansted (od 3 lipca 3 razy w tygodniu, od 5 sierpnia 5 razy w tygodniu)
Katowice – Manchester (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Katowice – Odessa (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Katowice – Pafos (od 5 lipca 1 raz w tygodniu)
Kraków – Alicante (od 5 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Ateny (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Barcelona (od 22 czerwca 2 razy w tygodniu, od 3 sierpnia 3 razy w tygodniu)
Kraków – Bari (od 3 lipca 3 razy w tygodniu)
Kraków – Belfast International (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Birmingham (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Bolonia (od 1 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Kraków – Burgas (od 4 lipca 1 raz w tygodniu)
Kraków – Bournemouth (od.4 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Bristol (od 21 czerwca 2 razy w tygodniu, od 3 czerwca 3 razy w tygodniu)
Kraków – Bruksela-Charleroi (od 23 czerwca 2 razy w tygodniu, od 1 lipca 3 razy w tygodniu, od 4 sierpnia 5 razy w tygodniu)
Kraków – Cagliari (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Catania (od 3 lipca 2 razy w tygodniu, od 2 sierpnia 4 razy w tygodniu)
Kraków – Chania (od 4 lipca 1 lot w tygodniu)
Kraków – Kopenhaga (od 3 lipca 2 loty w tygodniu)
Kraków – Dublin (od 21 czerwca 2 razy w tygodniu, od 1 lipca 4 razy w tygodniu, od 1 sierpnia 6 razy w tygodniu)
Kraków – East Midlands (od 3 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Kraków – Edynburg (od 21 czerwca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Eindhoven (od 22 czerwca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Glasgow (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Kijów Boryspol (od 21 czerwca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Leeds/Bradford (od 4 lipca 2 razy w tygodniu, od 2 sierpnia 3 razy w tygodniu)
Kraków – Lizbona (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Liverpool (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Londyn Luton (od 1 lipca 2 razy w tygodniu, od 7 sierpnia 3 razy w tygodniu)
Kraków – Londyn Stansted (od 21 czerwca 2 razy w tygodniu, od 1 lipca codziennie, od 1 sierpnia – 2 razy dziennie)
Kraków – Lourdes (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Madryt (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Malaga e(od 4 lipca raz w tygodniu, od 5 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Kraków – Malta (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Manchester (od 22 czerwca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Mediolan Bergamo (od 23 czerwca 2 razy w tygodniu, od 3 lipca 3 razy w tygodniu)
Kraków – Neapol (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Palermo (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Palma Mallorca (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Pafos (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Paryż Beauvais (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Podgorica (od 4 lipca 1 raz w tygodniu)
Kraków – Porto (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Rzym Ciampino (od 22 czerwca 2 razy w tygodniu, od 5 lipca 3 razy w tygodniu, od 4 sierpnia 5 razy w tygodniu)
Kraków – Sandefjord (od 22 czerwca 2 razy w tygodniu, od 1 lipca 3 razy w tygodniu, od 2 sierpnia 5 razy w tygodniu)
Kraków – Sewilla (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Shannon (od 3 lipca 1 raz w tygodniu, od 3 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Kraków – Sztokholm Skavsta (od 21 czerwca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Stuttgart (od 1 sierpnia 3 razy w tygodniu)
Kraków – Tel Aviv (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Kraków – Saloniki (od 5 lipca 1 raz w tygodniu)
Kraków – Walencja (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Łódź – Dublin (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Łódź – East Midlands (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Łódź – Londyn Stansted (od 4 lipca 3 razy w tygodniu od 3 sierpnia 5 razy w tygodniu)
Lublin – Dublin (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Olsztyn-Mazury – Londyn Stansted (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Poznań – Alicante (od 5 lipca 2 razy w tygodniu)
Poznań – Ateny (od 3 lipca 1 raz w tygodniu)
Poznań – Bristol (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Poznań – Korfu (od 5 lipca 1 raz w tygodniu)
Poznań – Dublin (od 1 lipca 2-3 razy w tygodniu)
Poznań – Edynburg (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Poznań – Girona (od 5 lipca 1 raz w tygodniu, od 6 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Poznań – Liverpool (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Poznań – Londyn Stansted (od 22 czerwca 2 razy w tygodniu, od 1 lipca 4 razy w tygodniu, od 1 sierpnia 6 razy w tygodniu)
Poznań – Malta (od 3 lipca 1 raz w tygodniu)
Poznań – Pafos (od 1 lipca 1 raz w tygodniu)
Poznań – Podgorica (od 2 lipca 1 raz w tygodniu)
Poznań – Rzym Ciampino (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Poznań – Tel Aviv (od 4 lipca 1 raz w tygodniu)
Poznań – Zadar (od 5 lipca 1 raz w tygodniu)
Rzeszów – Bristol (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Rzeszów – Dublin (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Rzeszów – East Midlands (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Rzeszów – Londyn Luton (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Rzeszów – Londyn Stansted (od 1 lipca 3 razy w tygodniu, od 2 sierpnia 5 razy w tygodniu)
Rzeszów – Manchester (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Szczecin – Dublin (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Szczecin – Liverpool (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Szczecin – London Stansted (od 2 lipca 2 razy w tygodniu, od 1 sierpnia – 4 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Alicante (od 2 lipca 2 loty w tygodniu, od 4 sierpnia 3 loty w tygodniu
Warszawa Modlin – Ateny (od 4 lipca 2 loty w tygodniu)
Warszawa Modlin – Barcelona (od 23 czerwca 2 razy w tygodniu, od 1 sierpnia 3 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Belfast International (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)Modlin – Birmingham (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Bolonia (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Burgas (od 3 lipca 1 raz w tygodniu)
Warszawa Modlin – Bristol (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Bruksela Charleroi (od 23 czerwca 2 razy w tygodniu, od 2 lipca 3 razy w tygodniu, od 3 sierpnia 5 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Cagliari (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Chania (od 5 lipca 1 raz w tygodniu)
Warszawa Modlin – Korfu (od 2 lipca 1 raz w tygodniu)
Warszawa Modlin – Dublin (od 2 lipca 3 razy w tygodniu, od 2 sierpnia 5 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – East Midlands (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Edynburg (od 1 lipca 3 razy w tygodniu, od 1 sierpnia 4 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Eindhoven (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Faro (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Leeds/Bradford (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Lizbona (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Liverpool (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Londyn Stansted (od 21 czerwca 2 razy w tygodniu, od 1 lipca codziennie, od 1 sierpnia – 2 razy dziennie)
Warszawa Modlin – Madryt (od 21 czerwca 2 razy w tygodniu, od 2 sierpnia 3 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Malaga (od 4 lipca 1 raz w tygodniu, od 4 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Manchester (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Mediolan Bergamo (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Neapol (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Palma Mallorca (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Pafos (od 2 lipca 1 raz w tygodniu)
Warszawa Modlin – Piza (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Porto (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Rzym Ciampino (od 22 czerwca 2 razy w tygodniu, od 1 lipca 4 razy w tygodniu, od 1 sierpnia codziennie)
Warszawa Modlin – Sewilla (od 4 lipca 1 raz w tygodniu, od 4 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Shannon (od 5 lipca 1 raz w tygodniu, od 5 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Sztokholm Skavsta (od 1 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Tel Aviv (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Teneryfa (od 4 lipca 1 raz w tygodniu)
Warszawa Modlin – Saloniki (od 3 lipca 1 raz w tygodniu)
Warszawa Modlin – Walencja (od 3 lipca 1 razy w tygodniu, od 3 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Warszawa Modlin – Wiedeń (od 2 sierpnia 4 razy w tygodniu)
Wroclaw – Alicante (od 5 lipca 1 raz w tygodniu, od 6 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Wrocław – Ateny (od 3 lipca 1 raz w tygodniu)
Wrocław – Bristol (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Wrocław – Cagliari (od 3 lipca 2 razy w tygodniu)
Wrocław – Chania (od 3 lipca 1 raz w tygodniu)
Wrocław – Cork (od 3 lica 1 raz w tygodniu, od 3 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Wrocław – Dublin (od 3 lipca 2 razy w tygodniu, od 3 sierpnia 3 razy w tygodniu)
Wrocław – East Midlands (od 2 lipca 2 razy w tygodniu, od 4 sierpnia 3 razy w tygodniu)
Wrocław – Edynburg (od 4 lipca, 2 razy w tygodniu)
Wrocław – Girona (od 4 lipca 1 raz w tygodniu)
Wrocław – Glasgow (od 3 lipca 1 raz w tygodniu)
Wrocław – Leds/Bradford (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Wrocław – Liverpool (od 2 lipca 2 razy w tygodniu)
Wroclaw – Londyn Stansted (od 22 czerwca 2 razy w tygodniu, od 1 lipca 4 razy w tygodniu, od 1 sierpnia 7 razy w tygodniu)
Wrocław – Madryt (od 4 lipca 1 raz w tygodniu, od 4 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Wrocław – Malta (od 5 lipca 1 raz w tygodniu)
Wrocław – Manchester (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Wrocław – Newcastle (od 5 lipca 1 raz w tygodniu)
Wrocław – Palermo (od 1 lipca 2 razy w tygodniu)
Wrocław – Palma Mallorca (od 4 lipca 2 razy w tygodniu)
Wrocław – Podgorica (od 7 lipca 1 raz w tygodniu)
Wrocław – Rome Ciampino (od 1 sierpnia 1 raz w tygodniu)
Wrocław – Shannon (od 3 lipca 1 raz w tygodniu, od 3 sierpnia 2 razy w tygodniu)
Wrocław – Teneryfa (od 5 lipca 1 raz w tygodniu)
Nie oznacza to oczywiście, że wszystkie zostaną zrealizowane, bo dużo będzie zależało od restrykcji poszczególnych krajów (w tym Polski). Ponadto nie wszystkie destynacje okażą się na tyle rentowne, by je uruchamiać. Zatem należy przypuszczać, że rozkład lotów będzie mocno uzależniony od zainteresowania wśród turystów.
Przyznacie, że idea przewoźnika jest imponująca. Pytanie tylko czy choć połowa z jego zamierzeń się ziści.