Łatwiejsze planowanie podróży dzięki nowej usłudze Wizz Air

Gubicie się już w tych wszystkich obostrzeniach, zakazach i zmianach przepisów? Wizz Air śpieszy Wam z pomocą! Od teraz planowanie podróży będzie o niebo łatwiejsze. Wszystko to dzięki nowej usłudze w postaci interaktywnej mapy. Nowe narzędzie węgierskiego przewoźnika będzie na bieżąco aktualizowane, co znacząco ułatwi pasażerom planowanie podróży.

Wchodząc na oficjalną stronę przewoźnika, naszym oczom ukazuje się interaktywna mapa, ułatwiająca planowanie podróży. Linia naniosła na niej wszelkie restrykcje wprowadzone przez rządy poszczególnych państw.

Żeby sprawdzić aktualne zasady odnośnie wjazdu do danego kraju, wystarczy kliknąć w interesującą nas destynację. Każde z obszarów oznaczone jest kolorem.  Zielony – brak ograniczeń przy wjeździe do kraju drogą powietrzną. Żółty – częściowe ograniczenia (dotyczące testów/kwarantanny/pobytu) przy wjeździe do kraju drogą powietrzną oraz czerwony – całkowity lub częściowy zakaz wjazdu do kraju drogą powietrzną.

Gdybyśmy chcieli zaczerpnąć bardziej szczegółowych informacji wystarczy, że wybierzemy konkretną trasę przelotu. Zostaniemy wówczas automatycznie przeniesieni na stronę z informacjami o danym kraju wraz z linkami do witryn lokalnych władz i urzędów oraz formularzy.

Niniejsza mapa jest modernizowana codziennie o godzinie 18. Nie powinniśmy jednak polegać wyłącznie na niej. Pamiętajmy, że reguły zmieniają się na tyle dynamicznie, że w danym momencie obostrzenie może zarówno przestać lub zacząć obowiązywać. O tym gdzie warto szukać sprawdzonych informacji pisaliśmy w artykule: COVID – 19. Ważny komunikat dla podróżnych.

Stale poszukujemy nowych sposobów, aby dbać o wrażenia klientów na każdym etapie podróży. Także podczas korzystania z naszej strony internetowej. Nowe narzędzie ułatwi pasażerom zdobycie informacji, dokąd mogą, a dokąd nie mogą podróżować. Wierzymy, że Mapa do planowania podróży zmniejszy obawy pasażerów związane z podróżowaniem w tych niepewnych czasach i dostarczy im najnowszych informacji. Dzięki czemu będą mogli nadal odkrywać kolejne miejsca z siatki połączeń Wizz – mówi Zsuzsa Poos, członek zarządu ds. Obsługi klienta i marketingu w Wizz Air.

Dodaj komentarz